Pravdepodobne, že žijeme v digitálnom svete, ste nepočuli o propagačných produktoch preto že sa v súčasnosti obchodníci zameriavajú výlučne na online marketing, aby prilákali nových klientov a zákazníkov, ony všetci asi že zabudli na fyzické propagačné produkty a aký veľký osobný vplyv stále majú, vďaka čomu sú rovnako úspešné pri prilákaní klientov alebo zákazníkov ako ich online náprotivky.
Bol to smutný deň a Propagačné produkty boli zanedbané aj napriek svojej úžasnej povinnosti ako prilákať nové podnikanie. Je škoda, že väčšina odvetvia sa obracia na online marketing.
Obsah
Vplyv propagačných výrobkov.
Darovanie značkových produktov zadarmo alebo propagačných produktov bolo vždy trochu ako skromný dar. Môžme sa na ne pozerať ako na malé reklamné triky, ktoré používajú podniky na propagáciu svojich výrobkov alebo služieb.
Môžu byť považované za malý suvenír, ktorý sa dá umiestniť na pracovné stoly, stoly alebo police a sú stálou pripomienkou na spoločnosť, ktorá vám ho dala.
Práve preto, že žijeme v modernom svete, v ktorom je online marketing všade zúrivý, má darovanie týchto „fyzických“ reklamných produktov stále pozitívny vplyv na marketing produktov?
Čísla nikdy neklamu.
Štúdia, ktorú v roku 2016 uskutočnila americká agentúra ASI (Advertising Specialty Institute), zhromaždila všetky potrebné informácie o pozitívnom účinku darovia propagačných produktov. Štúdia dospela k záveru, že väčšina ľudí, ktorí dostali tieto dary, ich bude uchovávať až osem mesiacov.
To znamená, že títo ľudia sa pozerajú na propagačný produkt oveľa dlhšie ako na bežnú PPC alebo kontextovú reklamu na webových stránkach.Skutočný čas trvania týchto darov závisí od typu daného produktu, napríklad dáždnik s logom spoločnosti bude trvať až štrnásť mesiacov, zatiaľ čo klobúky alebo čiapky budú trvať až sedem mesiacov.
Darovanie Propagačných produktov predstavuje pre spoločnosť neobyčajnú príležitosť. Je to niečo, čo sa v správach nedávno nazývalo „Veľvyslanci značky“, určite to nemusia byť slávni ľudia, ale váš dar musí byť videný inými ľuďmi a dokonca môže byť prenášaný z jednej ruky do druhej a počet ľudí, ktorí sa pozerajú na váš propagačný produkt, sa exponenciálne zvýši. Štúdia skutočne dospela k záveru, že až 64% príjemcov darčekov z propagačných produktov ju odovzdá, keď s ňou skončí.
Ďalším záverom tejto štúdie bolo, že väčšina príjemcov by mala priaznivý názor na spoločnosť alebo podnik ktorý poskytol taký produkt. To znamená, že spoločnosť bude mať úžitok zo správy o značke tým, že bude rozdávať veci zadarmo.
Podľa tejto štúdie a ďalších odborníkov v oblasti marketingu je rozdávanie reklamných produktov dnes efektívnejšie v digitálnej dobe, ako tomu bolo pred desiatimi rokmi.Propagačné produkty sú vlastne siedmou najväčšou marketingovou stratégiou len v USA. Pointa je, že každý miluje tieto dary, pretože ich nestojí nič, ale čo je najdôležitejšie pre vaš podnik, je to správa ktorú posielate klientom.