Výkon?
To skutočne dobre fúka sneh? Stroj je inzerovaný tak, aby čistil až do 12 palcov. 12 palcov prášku? Iste. Ale je to snehová fréza a rozhodne nie kašovitý alebo ľadový vrhač. Hrádza roztápajúceho snehu zatlačená pred moju príjazdovú cestu mestským pluhom nie je vyfúknutá prístrojom Troy Bilt Storm 2410 len je odhodená pár centimetrov na stranu krytu nebožiecom. Stroj sa za normálnych snehových podmienok len zriedka zapadá, ale neočakávajte, že bude vyrezávať zhutnené záveje alebo roztápajúci sneh bez toho, aby ste mu často presmerovali chod.
Viacnásobné rýchlosti dopredu sú tak blízko pri sebe, že nerobia veľa na to, aby pomohli s rôznym zaťažením snehom. Vyzerá to, že Troy Bilt Storm 2410 môže občas držať krok pri plnej rýchlosti, ale potom, ak zaťaženie snehom prekročí kritickú hmotnosť, stroj musí isť koaxiálne cez sneh palec po palec.
Zatiaľ, niektoré väčšie stroje majú silu prejsť takmer čokoľvek a hodiť isneh až 50′ palcov, Troy Bilt Storm 2410 si zaslúži určitý úver za to, že bol navrhnutý tak, aby bol verný službe: keď zostane zapadnutý, oceľový nebožiec, pluh a obežné koleso aspoň prežijú – a to aj v prípade, že Troy Bilt Storm 2410 musí ísť palec po palec a odhodiť zaťažení sneh len na druhú stranu nebožieca, neustále to robí, a bez poškodenia. Stroje mimo značkového rozpočtu mohli by byť mimo provízie, ak by boli podobne napadnuté.
Motor pomerne dobre funguje – všeobecne ľahko štartuje a je slušne silný. Jediný veľký problém s motorom bol sklad. Karburátor sa opiera o veľmi jemný otvor pre vodiaci prúd. Tento prúd dostane lakované v jednom tepe. Signalizáciou tohto problému je „vyhľadávanie“ motora – pri voľnobehu sa motor bude opakovane otáčať a spomaľovať, ako keby sa nemohol rozhodnúť, kde je potrebné sa zastaviť.
Čo sa naozaj deje, je to, že ventil sa snaží udržiavať motor v chode bez neustáleho prúdenia paliva, ktoré je zvyčajne dodávané vodiacim prúdom. Je to niečo ako „pilotné svetlo“ motora. Zakaždým, keď stroj už viac ako mesiac sedel nepoužitý, tento prúd sa upchal, dokonca aj s pridaním stabilizátorov paliva. Oprava samotného problému je pomerne jednoduchá – maličký drôt ako štetina z drôtenej kefy musí prejsť prúdom, aby sa otvoril. Bohužiaľ, k tomuto prúdu je dosť ťažké sa dostať. Nachádza sa pod väčšinou ovládacích prvkov motora a krytov, ktoré musia byť odstránené, aby sa dosiahol prístup ku karburátoru.